Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016
Προχωράω και χαζεύω τίς βιτρίνες στήν Ερμού . Κόσμος πολύ φασαρία μ'αρέσει να ζω τούς ρυθμούς της πόλης .
Χρώματα διάφορα σχηματίζουν ενα όμορφο πάζλ που μου ανεβάζει τη διάθεση με κάνει να νοιώθω όμορφα

.Μπροστά μία όμορφη οπτασία λυκνίζετε μέ βήμα αργό καί ναζιάρικο μ'αρέσει .Μειώνω τό βήμα τήν παρακολουθώ έχει πολύ όμορφο κορμί και μακρί μαλλί ναί ναί είναι όμορφη .Αρχίζει καί δείνει νόημα στήν Κυριακάτικη βόλτα μου .Ακούω ώς νέος ''Πουαρό '' γιά χάρη τού ωραίου να μίλαει στό κινητό καί μέσα στά διάφορα τη λέξη Σ' αγαπώ ναί αγάπη μου, δέν πειραζεί αγάπη μου ,θα βρεθούμε σε λίγες μέρες Σ' αγαπώ πάρα πολύ καί άλλα πολλά ....Γελάω λογικό είναι ημέρα των ερωτευμένων λέω τί να πεί η κοπέλα σε μισώ..... Σ' αγαπώ θά πεί καί ετοιμάζομαι νά προσπεράσω ικανοποιημένος από όλο το σκηνικό πού είδα καί ακουσά . Ξαφνικά αγκαλίες ,φιλιά λουλούδια αγάπη μου σε ψάχνω μωρό μου καί εγώ έβλεπα μη χαθούμε καινούργιο Σ'αγαπώ αυτή τη φορά όχι στο κινητό αλλά μπροστά μου στα μάτια μου θεέ μου.....καί τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου με χτυπάς είπα μεσά μου ... και γέλασα έβαλα τα χέρια στίς τσέπες καί περπατούσα ακολουθόντας αμήχανα το ζευγάρι...Στο τέλος του δρόμου μια γιαγιά είχε κόκκινα τριαντάφυλλα για τη μέρα καί όλοι αγόραζαν αγκαλιες ,φιλιά εεεε τόπαμε του Αγ.Βαλεντίνου είναι.Φλάς στό μυαλό μου να τρέξω καί εγώ νά πάρω ένα τριαντάφυλλο να το δώσω καί νά πώ καί εγώ ''Σ' αγαπώ ''. Ολα τα Σ' αγαπώ πού είχα ακούσει ήταν ΄΄δήθεν ΄΄ ας εισέπρατε καί εκείνη ένα Σ' αγαπώ δήθεν απο έναν άγνωστο τήν ημέρα της αγάπης... μήπως κατάλαβει τώρα πού είναι νέα οτι αυτή η λέξη δείνει νόημα στή ζωή μας και τι λέμε μόνο όταν βαθεία μέσα μας χτυπήσει το καμπανάκι της καρδιάς και μόνο για πολύ λίγες στιγμές... Σ' αγαπώ




Ακολουθήστε μας στο Facebook, πατώντας ΕΔΩ για να ενημερώνεστε συνεχώς!

                       
                                                                                                                





                                                                       ο ' άρχοντας '










0 σχόλια:

ΚΑΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

2WinBet

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ