Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Πρέπει να πάρω την εφημερίδα μου κάθε Κυριακή ...είναι ή ευλαβική συνήθεια από τα φοιτητικά μου χρόνια .
Τότε βέβαια διάβαζα άλλη τώρα άλλη δεν βαριέσαι αυτά έχει ή ζωή καμία φορά τα σκέπτομαι και γελώ...Βλέπω καρδιές στα πρωτοσέλιδα φωτογραφίες με ζευγάρια αγκαλιασμένα ωχ μεγάλε του Αγ.Βαλεντίνου και εσύ ψάχνεις να διαβάσεις τι .....Δεν έχω καιρό βουτάω μια ''Lacta''κόβω ένα κομμάτι και αρχίζω αργά αργά να το μασάω ...Σοκολάτα του έρωτα και οι μόνοι γιορτάζουν..Βγάζω το πορτοφόλι να πληρώσω , δίπλα μου μία συμπαθέστατη παρουσία ψάχνει τις εφημερίδες κοιτάω κατεβάζει τα γυαλιά και ψάχνει αυτές πού έχουν ''φόντο'' τα ερωτευμένα ζευγάρια ...κοιτάει και χαμογελάει.Εγώ παρατηρώ νοιώθω αισθάνομαι και λειτουργώ....Πιάνω μια μεγάλη ''Lacta'' γιατί αυτή είναι μπροστά μου αλλά και γιατί αυτή ταιριάζει στο όλο σκηνικό και μέσα από τη καρδιά μου τη δίνω λίγο αμήχανα λίγο σαστισμένα αλλά με πολύ χαρά...Ξάφνου ένα υπέρλαμπρο πλατύ χαμόγελο και ένα μεγάλο ευχαριστώ με έκαναν να ανέβω στο μαγικό χαλί και να  πω ''όντος υπάρχει αγάπη παντού ας την ψάξουμε..''




                                                                                                           '' ο άρχοντας ''





















0 σχόλια:

ΚΑΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

2WinBet

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ