Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016
Διακριτικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατάδυση Στέφανος – Ευάγγελος Τζιβόπουλος,
ήρθε στη Λέσβο και πήγε στον Μανταμάδο, για να εκπληρώσει το τάμα του στον Ταξιάρχη.


Ο ίδιος δήλωσε:

«Ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πρόσκληση και την τιμή στην αγαπημένη μου Μυτιλήνη.
Μετά από όλη αυτή τη τιμή σήμερα χάρισα και εγώ το δώρο μου εκεί που ήξερα πως χρωστάω πολλά. Ευχαριστώ από πλευράς μου τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κ.κ.Χρυσόστομο, τον πατέρα Χρήστο Τσιμτηδέλλη και τον πατέρα Θεόδωρο Δεληγιάννη για την τιμή που μου έκαναν μέσα σε ένα τόσο αγαπημένο μέρος. Σκέπαζε μας όλους με τα φτερά σου Αρχάγγελε μου Ταξιάρχη αγαπημένε. Άλλο ένα χρέος έχω να αποδώσω προς την Παναγία Σουμελά που τόσο αγαπώ και να είμαστε γεροί να πάμε για τα επόμενα.»





Ακολουθήστε μας στο Facebook, πατώντας ΕΔΩ για να ενημερώνεστε συνεχώς!



Πληροφορίες από: pozarnews.gr

0 σχόλια:

ΚΑΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

2WinBet

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ