Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016
Είμαι ο 6χρονος Αγγελος Μπιλανδερης απο Θεσσαλονίκη...

Διαγνώστικα με παιδικό γλοίωμα στο κεφαλάκι στο Ιπποκράτειο και εδώ και 16 μήνες κέρδιζα την άνιση μάχη σε νοσοκομείο της Γερμανίας στο Μανχαιμ...

Ομως η τελευταία εξέταση έδειξε ραγδαία αύξηση
1 εκατοστό και μου δίνουν 2 εβδομάδες ζωής...

Δεν υπάρχει καμία σωτηρία και καμία χειρουργική επέμβαση ή θεραπεία δε θα σώσει τη ζωή μου πάρα μόνο ο κάλος Θεούλης....

Ο μπαμπάς μου Αντωνιος Μπιλανδερης και η μαμά μου Αλενα Γκρεγκοριαν αν και άνεργοι στάθηκαν με αξιοπρέπεια στο πλευρό μου...

Επειδή τα έξοδα νοσηλείας και παραμονής μας στη Γερμανία ήταν δυσβάσταχτα, πλέον δεν έχουμε καν τα χρήματα για να επιστρέψουμε στην Ελλάδα να δω τους αγαπημένους μου παππούδες που τόσο λαχταρώ για τελευταία φορά....


Βοηθήστε μας να καλύψουμε τα χρέη μας ,την πληρωμή αεροπορικών εισιτηρίων και κάθε ανάγκης που θα προκύψει στις 2 εβδομάδες ζωής μου σύμφωνα με τους γιατρούς.....

Αυτά τα Χριστούγεννα ίσως να μη δω τον Άγιο Βασίλη όπως πέρυσι, όμως εύχομαι να βρεθεί η θεραπεία για να είναι όλα τα παιδάκια ευτυχισμένα και χαρούμενα με τους γονείς τους....

Και μια προσευχούλα στον Θεούλη μας για την παιδική ψυχούλα μου.....

Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων για όλα!!!



ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΆΠΕΖΑ: 863/605372-69 IBAN GR 1801108630000086360537269 SWIFT ETHNGRAA


Η σελίδα μας στο FacebookHelp for Aggelos


Ακολουθήστε μας στο Facebook, πατώντας ΕΔΩ για να ενημερώνεστε συνεχώς!

0 σχόλια:

ΚΑΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

2WinBet

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ